המדריך השלם לבחירת מוצרים להנחתת רעשים

אחד הגורמים הבולטים ביותר לפגיעה בשמיעה הוא חשיפה לרעש בעוצמה חזקה. הפגיעה יכולה לנבוע מחשיפה לרעש לאורך זמן ובהדרגה, או מחשיפה לרעש חזק וקיצוני באופן חד פעמי, כמו פיצוץ שגורם לטראומה אקוסטית. כמן כן, פגיעה בשמיעה עלולה אף להוביל לבעיות שינה חמורות ובכך להביא להחמרה כפולה באורח החיים.

מקומות עבודה בהם יש צורך במוצרים להנחתת רעשים

כשעובדים באזורים שבהם יש חשיפה גבוהה לרעשים מעל לנורמה, כמו אתרי בנייה, בסיסים צבאיים או מפעלים עם מכונות כבדות ומרעישות, חשוב להצטייד בסוגים שונים של מוצרים להנחתת רעשים. מוצרים אלה נוצרו במיוחד לעובדים בסביבת עבודה כזו והם עומדים ברמת תקן גבוהה במיוחד, המיועדת לשימוש במקומות עבודה רועשים.

בהתחשב במקום העבודה, בסוג הרעש ובאופי העובד והעבודה, מתאימים לכל עובד את סוג המוצר להנחתת רעשים האידאלי עבורו. המוצרים של 3M הנמכרים אצלנו באתר ליוגב, הם אוזניות מסוגים שונים, כולל אוזניות אלקטרוניות וגם אטמי אוזניים איכותיים.

אז איך תדעו לבחור מוצרים להנחתת רעשים המתאימים לכם?

אם במהלך העבודה, אתם נדרשים לשוחח עם עובדים נוספים, זה הופך למשימה כמעט בלתי אפשרית, כשהדבר היחיד שאתם מצליחים לשמוע הוא רעשי הסביבה. לכן מומלץ להשתמש באוזניות תקשורת רדיו של 3M, המגיעות עם מיקרופון מדונה מובנה עם טכנולוגיית ביטול רעשים המאפשר תקשורת רב כיוונית.

אם אתה מדריך ירי למשל, האוזניות המתאימות ביותר עבורך הן אוזניות אלקטרוניות ספורט וירי המאפשרות להגביר רעשים חלשים כמו דיבור חלש ורעשי צעדים ולסנן במהירות רעשי ירי. הן מסופקות עם שני כיסויים, אחד כתום ואחד ירוק חאקי לצורך הסוואה. הן מתקפלות וניידות ובעלות חיבור ל-bluetooth  המאפשר לבצע שיחות טלפון או לשמוע מוזיקה.

אוזניות M OPTIME III3 מתאימות לעובדים שנחשפים לעוצמות רעש גבוהות במיוחד, החל מנחיתת תדרים גבוהים ועד לצלילים בתדרים נמוכים מאוד, בעיקר בעבודות של תשתיות ותעופה, או בעבודות שנעשות בסביבה של גנרטורים, קידוחים, משאבות רועשות וירי במטווחים. לאוזניות יש דופן כפולה שמקטינה את התהודה ומנחיתה את התדירויות הגבוהות והנמוכות בצורה הטובה ביותר. טבעות האיטום שלהן ממולאות בספוג פלסטי שמסייע בהפחתת הלחץ .

 

המוצר התווסף בהצלחה להזמנה

*שים לב: הגדלת הכמויות עשוייה להוזיל מחיר ליחידה.

ההזמנה אינה מחייבת עד אישורה,

נציגנו יחזרו אלייך בהקרדם לאחר שליחת ההזמנה.