חשיבות השימוש במחזירי אור

ישנן עבודות, כמו סלילת כבישים, התקנת תמרורים ולפעמים גם גרירת מכוניות, שמתבצעות בדרך כלל בשעות הלילה המאוחרות, כשהתנועה שקטה והכביש כמעט ריק לחלוטין. העובדים בעבודות אלה נמצאים תחת רמת סיכון גבוהה, משום שלעולם לא ניתן יהיה להפסיק את התנועה לגמרי ותמיד קיימת אפשרות לכך שרכב יגיע במהירות והנהג לא ישים לב לעובדים בצידי הכביש ויפגע בהם.
 

מחזירי אור יכולים להציל חיים

כדי להבטיח את בטיחות העובדים, שלעתים מסכנים את חייהם בעבודות בכבישים, יש להשתמש בציוד שיגן עליהם. מחזירי אור הם ציוד הכרחי לכל מי שעובד בחשכה מוחלטת או בחשכה חלקית. חשוב לזכור ששימוש במחזירי אור איכותיים, יכול להציל חיים. תחשבו על זה, אדם מגיע לבצע את עבודתו, עוצר עם הרכב בצד הכביש הצר כדי לתקן תמרור. באותו זמן בדיוק אדם אחר חוזר הביתה מהעבודה, כשהוא מותש, עייף ורוצה להגיע הביתה כמה שיותר מהר. הוא מגיע במהירות עם הרכב שלו, ומנצל את העובדה שזו שעת לילה מאוחרת והכביש פנוי. כך מבלי לשים לב, תוך שניות, הוא נכנס בעוצמה ברכב שעצר בשולי הדרך. במקרה הטוב הוא גורם נזק לרכב  ובמקרה הרע הוא פוגע או הורג את העובד שעמד בצד הכביש.

אז נכון, אף אחד לא נוטל את האשמה מנהג הרכב שלא נהג באחריות. אבל לו רק העובד היה נוקט אמצעי זהירות ומשתמש במחזיר אור איכותי שיסמן את הרכב ויתריע בפני הנהגים המתקרבים שעליהם להאט, התאונה הזו הייתה יכולה להימנע. מחזירי האור של 3M הם מחזירי האור החזקים ביותר בעולם והם מיועדים לסימון רכבים העומדים בצדי הכביש, שערים חשמליים, עמודים וכל עצם שחשוב להאיר כשעובדים בחשכה.
 

איך עובדים מחזירי אור?

מסמנים את העצם באמצעות סרט מחזיר אור רב עוצמה וכשקרן האור פוגעת במחזיר האור, היא חוזרת על מנת לאפשר לנו לראות את העצם בבירור. מחזירי האור של 3M הם מחזירי האור החזקים ביותר בעולם. הם עמידים בכל תנאי מזג האוויר,  בעלי חוזק הדבקה גבוה במיוחד ובעלי תקן ECE, להבטחת הביטחון שלכם ושל העובדים שלכם.

המוצר התווסף בהצלחה להזמנה

*שים לב: הגדלת הכמויות עשוייה להוזיל מחיר ליחידה.

ההזמנה אינה מחייבת עד אישורה,

נציגנו יחזרו אלייך בהקרדם לאחר שליחת ההזמנה.