מדריך לבחירת כפפות מגן לעבודה

כף היד האנושית היא לא פחות מפלא הנדסי מורכב ומתוחכם שהתפתח במשך מיליוני שנות אבולוציה. לכן, יש משהו מבהיל ואף מעורר אימה במחשבה על כך שמדובר באיבר רגיש כל כך. כפות הידיים שלנו מורכבות מסוגים שונים של רקמות ומבנים ובכלל זה עצמות, מפרקים, עצבים, רקמות חיבור, כלי דם, גידים, רצועות ועור. כל אלו חשופים באופן יומיומי ובלתי פוסק לסכנות כאלו ואחרות ועל אחת כמה וכמה כשבעל כפות הידיים עובד בעבודה מסוכנת, המחייבת אותו לעטות כפפות מגן.

בחירה לא נכונה של כפפות מגן לעבודה מגדילה את הסיכון לפציעות ולתאונות

כפפות מגן הן אמצעי מיגון אישי נפוץ וחשוב במיוחד. לפיכך, ישנו כיום מגוון רחב בצורה בלתי רגילה של סוגי כפפות מגן, המתאימים לעבודות ולמשימות שונות. זוהי הסיבה בגינה קל מאוד לתת עדיפות במקרים מסוימים, לכפפות המגן הלא נכונות או לכאלו שלכל הפחות אינן מתאימות למשימה “כמו כפפה ליד”. מה שחשוב לזכור זה שלכל כפפה באשר היא ישנו ייעוד מסוים ותכונות מסוימות, המקנות לה יכולת מיגון מסוימת ושבחירה לא נכונה של כפפת מגן עלולה להוביל להגדלת הסיכון לפציעות ולמעורבות בתאונות עבודה. לאור כל זה, אין להקל ראש בבחירת הכפפה המתאימה, כשמדובר בכפפות מגן

כפפות מגן לעבודה

כפפות מגן לעבודה, נעים להכיר

קצרה היריעה מלהכיל את כל סוגי כפפות המגן שניתן לרכוש כיום ולכן רק כדי לסבר את האוזן בנוגע למבחר העצום, בחרנו להביא בפניכם רשימה חלקית בלבד. להלן הסוגים הנפוצים ביותר כיום של כפפות מגן לעבודה:

  • כפפות עור – בעבר כל כפפות העבודה היו עשויות מעור וגם כיום ישנן כפפות רבות המיוצרות מעור, הנחשבות לאיכותיות מאוד. בתחום זה חלו תמורות רבות לאורך השנים, בעיקר בכל הקשור לטכניקות העיבוד של חומר הגלם. ישנם שלושה סוגים של כפפות עור שנהוג להשתמש בהם כיום: כפפות עור הפוך (Split Leather), כפפות עור חלק (Top Grain) וכפפות בד-עור, המיוצרות משילוב של יריעות בד ויריעות עור התפורות יחד. כפפות עור נחשבות לעמידות במיוחד בפני קריעה ושחיקה, אך אינן מתאימות לעבודה עדינה או לעבודה עם נוזלים.
  • כפפות לטקס – כפפות הלטקס הן כפפות חד פעמיות המקנות אחיזה טובה ומספקות הגנה מסוימת מפני חומרים כימיים לא מעטים. כפפות אלו נפוצות בעיקר בתעשיות ביוטכנולוגיות, פרמצבטיות ורפואיות.
  • כפפות ניטריל – כפפות עבודה עם ציפוי ניטריל מאופיינות בעמידות גבוהה יותר מפני כימיקלים בהשוואה לכפפות הלטקס ובנוסף הן בעלות עמידות מכנית גבוהה יותר.
  • כפפות למניעת החלקה הן כפפות בעלות ציפוי ייחודי שמאפשרות אחיזה מוגברת באזורים שמנוניים ורטובים, תוך שיפור ביצועי העבודה.
  • חומרים נפוצים נוספים – חומרים אחרים הנמצאים בשימוש בתעשיית הכפפות הם למשל בוטיל, ניאופרן ו-PVC.

כאשר בוחרים כפפות מגן לעבודה השאיפה היא לא לרכוש של כפפות שלא מסוגלות לספק את ההגנה הדרושה ומצד שני, לא לקנות כפפות יקרות שלא לצורך. בחברת ליוגב בע"מ תמצאו צוות של יועצים מומחים שישמחו להסביר לכם על הכפפות השונות שמשווקת החברה וכן לייעץ לכם בנוגע לכפפות הרלוונטיות ביותר עבורכם.

המוצר התווסף בהצלחה להזמנה

*שים לב: הגדלת הכמויות עשוייה להוזיל מחיר ליחידה.

ההזמנה אינה מחייבת עד אישורה,

נציגנו יחזרו אלייך בהקרדם לאחר שליחת ההזמנה.