איך לבחור פתרונות מיגון ובטיחות לעבודה במפעל

חדשות לבקרים זועקות כותרות העיתונים על עוד פועל בניין שנפל למותו מגובה רב ואכן מבין כל ענפי התעסוקה במשק הישראלי, בדומה למדינות רבות אחרות ברחבי העולם, ענף הבנייה גובה את מספר הקורבנות הגבוה ביותר מדי שנה.

יחד עם זאת, רבים לא מודעים לכך שדווקא פועלי הייצור העובדים במפעלים, הם אלו שסובלים משכיחות תאונות העבודה הגבוהה ביותר מכל העובדים במשק. בין אם מדובר בתעשיית הקרמיקה, בתעשיית מוצרי הגומי והפלסטיק או בתעשיית ייצור המזון, עובדי המפעלים נתונים במסגרת עבודתם באופן בלתי פוסק בסיכון למעורבות בתאונות עבודה, לרבות תאונות עבודה קטלניות.

פתרונות מיגון ובטיחות

 

בחירה חכמה בפתרונות מיגון ובטיחות יכולה להציל חיים

מטבע הדברים לא את כל תאונות העבודה במפעלים ניתן למנוע, אבל בחירה נכונה של פתרונות מיגון ובטיחות, יכולה בהחלט להציל חיים במקרה של תקלה לא צפויה. כדי לבחור בחכמה את פתרונות המיגון והבטיחות, יש למפות תחילה את הסיכונים הספציפיים שעמם יש להתמודד ומובן שהבחירה במוצרים הנכונים משתנה בהתאם לצרכי הבטיחות והמיגון הספציפיים של כל מפעל ומפעל. כך לדוגמה ישנם מפעלים שבהם יש לדאוג לפתרונות מיגון מפני קרינה אלקטרומגנטית בעוד שבמפעלים אחרים ציוד מיגון זה כלל אינו רלוונטי.

כך בדיוק ישנם גם מפעלים שבהם על העובדים לחבוש מסיכות מיוחדות להגנה על דרכי הנשימה מפני חומרים נדיפים רעילים ואילו במפעלים אחרים, ציוד זה הינו מיותר לחלוטין. לאור כל זה אין זה פלא שממוני הבטיחות במפעלים מחויבים לעבור התמחויות ספציפיות, בהתאם למקום העבודה שלהם ושישנן תקנות בטיחות בעבודה המשתנות מתחום לתחום.

במיגון ובטיחות אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר

בעולם אידיאלי אף בעל מפעל לא היה צריך לבצע פשרות בשום תחום שהוא. למרבה הצער העולם שבו אנחנו חיים רחוק מלהיות אידיאלי ולכן כולנו עושים פשרות מדי פעם בפעם, לא כל שכן בעלי מפעלים. יחד עם זאת, יש תחום אחד שבו יש להשאיר את הפשרות מחוץ לתמונה והכוונה היא כמובן לתחום המיגון והבטיחות.

זוהי הסיבה שבחברת "ליוגב בע"מ", דואגים לכם לפתרונות המיגון והבטיחות המתקדמים ביותר והאיכותיים ביותר כבר יותר מארבעה עשורים. בקטלוג המוצרים של החברה תמצאו מגוון רחב בצורה בלתי רגילה של פתרונות מיגון ובטיחות לעבודה במפעל, החל במוצרים להנחתת רעשים וכלה במוצרים למיגון הנשימה. ואם בכל זאת ההתלבטות קשה מנשוא, אל דאגה: צוות המומחים של החברה מונה כ-25 עובדים מקצועיים המתמחים בתחומי הטכנולוגיה, השירות, השיווק והייעוץ. הודות לכך, כל אחד מהלקוחות יכול ליהנות מהתאמה אישית של המוצרים להם הוא זקוק, בהתאם לצרכים ולמסגרת התקציב שלו כמובן.

 

המוצר התווסף בהצלחה להזמנה

*שים לב: הגדלת הכמויות עשוייה להוזיל מחיר ליחידה.

ההזמנה אינה מחייבת עד אישורה,

נציגנו יחזרו אלייך בהקרדם לאחר שליחת ההזמנה.